瑪麗亞凱莉 - For The Record 愛情宣言



You oughta know
You wasn't thinking
When you let me go
But whatever
That's how it goes
Win some you lose some
And others you hold in your heart
你應該知道
當初沒有深思熟慮就離我而去是多麼不智
沒關係
感情就是這麼回事
有得必有失
你會把剩下的深藏在心中

Why it gets so hard
Tears you all apart
Even though you try to let go
No, no, no
Suddenly you're here
And it's so surreal
And I don't know
What the deal
為什麼要把你忘掉如此艱難
即使我極力遺忘
不、不、不
突然間你又出現在我眼前
似幻似真
我不知該如何分辨

Cause when I'm looking in your eyes
Feels like the first time
Give me one good reason why
We can't just press rewind
I don't wanna spend my life
Thinking what it could've been like
If we had another try (one time)
Like back in the day
That look on your face
Feels like, the first time

當我注視著你的雙眼
感覺像初次相戀
給我一個好的理由
為什麼我們讓時光倒流
我不想花一輩子思索『如果當初這樣做會如何』
如果我們給彼此一個機會(就一次)
就像回到過去
你臉上的神情
就像我們初次相戀

Them other irregularities
They can't compete with MC
The whole entire world can tell
That you love yourself some me
那些行為不檢的人
如何與MC相比(這是誰?)
全世界都明白
你愛我如同愛自己

People see ya know
Asking all about
Me and how they always thought we
Were so perfect together
當人們看到你的時候
問的全都是關於我
他們總是認為我們是天生一對

Let's re-write the end
Start over again
And it's gon go better now
讓我們改寫結局
重新再來一次吧
這次一定會更好

For the record
You'll always be a part of me
No matter what you do
And for the record
Can't nobody say
I didn't give my all to you
這是我的愛情宣言
你是我生命中的一部分
無論你做什麼
我的愛情宣言是
沒人可以否認我把全部都給了你

And for the record
I told you underneath the stars
That you belong to me
For the record
It's obvious that
We just can't let go of us, honey

這是我的愛情宣言
我曾在星空下對你說
你屬於我
我的愛情宣言是
很明顯的我們彼此都無法放手

For the record, baby
Now you know, baby

寶貝,這是我的愛情宣言
寶貝,現在你應該明白
arrow
arrow
    全站熱搜

    yomi19820602 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()