close
  嗯, 嗯 (無話可說) EH, EH (NOTHING ELSE I CAN SAY)



Cherry cherry, boom boom
GaGa

Boy we've had a real good time
And I wish you the best
On your way
EH, EH
親愛的我們曾經擁有過一段多麼美好的時光
我只希望你能過的很幸福
在你未來的路上
嗯, 嗯


I didn't mean to hurt you
I never thought we'd fall
Out of place
EH, EH
我並沒有想要讓你難過的意思
我從沒想過我們會變成現在這樣
嗯, 嗯


I had something that I love long long
But my friends keepa' tellin' me that something's wrong
我曾經深深地愛上了某人
但我的朋友卻不斷地告訴我那個人有問題


Than I met someone
And eh! There's nothing else I can say
接著我遇見了一個人
然後 嗯! 我無話可說了

EH, EH, EH, EH
There's nothing else I can say
EH, EH, EH, EH
I wish he never looked at me that way
EH, EH, EH, EH
There's nothing else I can say
EH, EH, EH, EH
嗯, 嗯, 嗯, 嗯
我無話可說了
嗯, 嗯, 嗯, 嗯
我只希望他別用那種方式看我
嗯, 嗯, 嗯, 嗯
我無話可說了
嗯, 嗯, 嗯, 嗯


Not that I don't care about you
Just that things got so compliques
EH, EH
我並不是不在乎你
只是那些事情都變的太複雜了
嗯, 嗯


I met somebody cute and funny
Got each other and that's money eh
EH, EH
我遇見了某個可愛又有趣的人
得到了彼此 但這就只是場交易 嗯
嗯, 嗯


I had something that I love long long
But my friends keepa telling me that something's wrong
Than I met someone
And eh!
Cherry cherry, boom boom
我曾經深深地愛上了某人
但我的朋友卻不斷地告訴我那個人有問題
接著我遇見了一個人
然後 嗯!

All I can say is Eh, Eh
我能說的只有嗯, 嗯



歌曲意境:
這首歌表達意思為:原本A已經跟B交往;然後 A突然愛上C 但仍然愛著B;結果 B知道了跟A分手;但不管A如何解釋B就是不信
arrow
arrow
    全站熱搜

    yomi19820602 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()