close
羅曼死Bad Romance 



Oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh


Caught in a bad romance

在這場野蠻的愛情之中

Ra Ra-ah-ah-ah
Roma Roma-ma

GaGa
Oh la-la
Want your bad romance

就是要與你來一場野蠻的愛情


I want your ugly

想要你醜陋的那一面
I want your disease

想要你病態的那一面
I want your everything

只要我們之間的愛還是自由的
As long as it’s free

我想要你所有的一切
I want your love

我想要得到你的愛
Love love love
I want your love

我想要得到你的愛


I want you drama

想要你所演的獨角戲
The touch of your hand

讓我這位忠實的影迷感受到你觸碰我的手心
I want your leather studded kiss in the sand

想在沙堆中與你的性感皮革來場激烈的舌吻
I want your love

我想要得到你的愛
Love love love
I want your love

我想要得到你的愛


You know that I want you

你知道我是多麼的想得到你
And you know that I need you

你也清楚我是如此的需要你
I want it bad

那就來一場野蠻的
A bad romance

一場野蠻的愛情


I want your love and

我想要得到你的愛
I want your revenge

想要你像我如此的愛你這般回報給我
You and me could write a bad romance

我和你就應該來一場野蠻的愛情浪漫
I want your love and

我想要得到你的愛
All your lover’s revenge

想要你愛我比起過去的都還要來的深

You and me could write a bad romance

我和你就應該來一場野蠻的愛情浪漫

Oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

Caught in a bad romance

在這場野蠻的愛情之中
Ra ra-ah-ah-ah

Roma roma-ma
GaGa
Oh la-la
Want your bad romance

就是要與你來一場野蠻的愛情


I want your horror

想要你不為人知的那一切
I want your design

想要你腦海中一切的構思
‘Cuz you’re a criminal

只要你一直是屬於我的
As long as you’re mine

你就永遠是我的愛情罪犯
I want your love

我想要得到你的愛
Love love love
I want your love

我想要得到你的愛


I want your psycho

想要你失去理智的那一面
Your vertigo stick

想要你那讓我暈眩的武器
Want you in my rear window

想要你就出現在我的後窗
Baby you’re sick

因為寶貝 你是多麼的瘋狂
I want your love

我想要得到你的愛
Love love love
I want your love

我想要得到你的愛


You know that I want you (’Cuz I’m a free bitch baby)

你知道我是多麼的想得到你 (因為寶貝, 我就是個瘋狂的騷X)

And you know that I need you

你也清楚我是如此的需要你
I want it bad romance

那就來一場野蠻的愛情
Your bad romance

要定你那野蠻的愛情

 


I want your love and

我想要得到你的愛
I want your revenge

想要你像我如此的愛你這般回報給我
You and me could write a bad romance

我和你就應該來一場野蠻的愛情浪漫
I want your love and

我想要得到你的愛
All your lover’s revenge

想要你愛我比起過去的都還要來的深

You and me could write a bad romance

我和你就應該來一場野蠻的愛情浪漫

Oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

Caught in a bad romance

在這場野蠻的愛情之中
Ra ra-ah-ah-ah

Roma roma-ma
GaGa
Oh la-la
Want your bad romance

就是要與你來一場野蠻的愛情

 


Walk walk fashion baby work it

向前 向前 最愛時尚 寶貝 我要
Move that bitch c-razy

瘋狂舞動你那致命的武器

Walk walk fashion baby work it

向前 向前 最愛時尚 寶貝 我要
Move that bitch c-razy

瘋狂舞動你那致命的武器

Walk walk passion baby work it

向前 向前 熱情如火 寶貝 快點

I’m a free bitch baby

寶貝 我就是個瘋狂的騷X



Gaga自己說:
我不得不承認,導演Francis Lawrence對MV的駕馭能力明顯高於我。MV中,有一個場景是我被模特兒綁架了,我要洗漱我的罪行,他們給我灌伏特加,然後把我賣給俄羅斯的黑手黨。
然而事情沒那麼簡單,為了增添時尚元素,我們增加了男性剃鬍刀(刮鬍刀)片做成的太陽眼鏡(看開始的鏡頭特寫)我知道這種行為對於女孩來說比較另類,從來也不會在家裡這麼玩剃鬍刀(刮鬍刀),她們可能會放在嘴上叼著。但我就想這麼做,因為這才是我,這才是我的武器,這才是我的MONSTER!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    yomi19820602 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()